Sidor

måndag 15 juli 2013

Filmtips och lite foton :)

Hejsan, idag har jag bara tagit det lugnt och slappat :) <3 Jag tänkte att jag skulle göra ett inlägg med lite filmtips och foton som jag tagit :) VI börjar med:

Lakrisal01's Filmtips!!!

Jag skriver 3 tips :) Vi börjar med:




Ååh, den är såå bra!! :) Jag gillar den jätte mycket och vet ni vad det bästa är?? Det finns på ytb!! Så man kan kolla på hela filmen när man vill!! <33
Om du vill kolla på den, klicka här!

Den andra är:



Jag har sett alla, utom "Tintin i sovjet" som inte finns på film :) (har beställt boken :) De som inte har sett dom kommer att missa något, så ut och köp en Tintin film!!!

Den tredje är:


Jag vet att den är gammal som de andra filmerna också :) Men den är så himla bra precis som de andra!!! Jag älskar alla tre och alla måste se dom nu!!!


VILKEN BILD?

Jo, jag tänkte ha en "vilken bild?" som går ut på att ni får rösta på 4 olika bilder (både på instagram och på bloggen) om vilken jag ska ha som profilbild här och på instagram :)

 
 
 
 
Detta är två nya ben and Jerry's jag har smakat :) Någon mer som smakat?
 
 
 



Ha det bra, och kommentera<3

2 kommentarer:

Yoshi ~^_^~ sa...

Nummer 2 ^_^

Anonym sa...

nummer 1