Sidor

söndag 20 oktober 2013

Hejsan hejsan :)

Den här helgen har varit toppen och super trevlig :) I fredags följde Yoshi med mig hem och så kollade vi på film. Sedan åkt vi iväg till ug. Även där kollade vi på film, den hette "Dark shadows" tror jag. Den var annorlunda och helt ok. Men jag rekommenderar den inte.

Sedan blev vi hämtade av Yoshis föräldrar och så åkte vi hem till henne. Sedan började jag må lite illa och allt började snurra så vi gick och la oss. 
När vi vaknade mådde jag bättre. Vi hade planerat att åka till valbo runt halv tio så klockan stod på larm redan klockan 08:00.

Vi åkte dit och hade en super bra dag tillsammans. Vi köpte rätt så mycket saker båda två och blev verkligen supernöjda med alla våra saker. 

Sedan så åkte vi hem till henne igen och så satt vi och ritade medan vi kollade på film (igen). Sedan spelade vi Xbox Kinect. 

När vi vaknade igen dagen efter mådde jag sådär dåligt igen. Så nu ligger jag här i soffan och myser framför solsidan och vänta på bacon :P Ha de gött!



Inga kommentarer: