Sidor

måndag 7 oktober 2013

Tillbaka ^_^

Hej!

Nu är jag tillbaka från min bloggpaus som jag hade. Jag orkade inte riktigt skriva och ladda upp alla bilder O.S.V eftersom det faktiskt tar en halv - en timme. Men nu tänkte jag börja igen om jag räknar med ett inlägg i vecka, det borde funka va?


MEN:

Jag har gjort jätte mycket i sommar, framför allt har jag varit på en massa läger hit och dit. Jag minns inte riktigt när jag började min bloggpaus med det var väl någon gång mitt i sommaren? I alla fall satt jag och räknade och kom fram till att jag varit på mer än tio läger trotts att det är flera stycken kvar ^_^  Vilket betyder att jag givetvis inte kan skriva om allihopa. Så jag tänkte börja med det händelsen som är närmast. Att  jag var i Norge. Grymt var det!




Japp, jag åkte dit för att åka skidor. Men då backen bestod av blåis blev det barmarksträning och utflykt istället.

Inga kommentarer: