Sidor

onsdag 23 oktober 2013

Hiss och diss ^^


Som jag skrivit så håller jag på att gör aom mitt rum nu, tänkte göra en typ utav "room tour" vad tror ni?

Ni ska jag i alla fall köra en hiss eller diss^^

 
Vanliga converse. Jag tycker att det börjar bli sååå tråkigt med vanliga tråkiga converse.
Att rekommendera är istället converse med lite stil. Någonting nytt.
Fina detaljer som nitar, höga converse, eller converse med  något snyggt mönster är mycket snyggare.
 

 
Allt detta med belibers och directioners O.S.V  Visst är det så att alla människor har rätt till sin åsikt, och just därför så tycker jag att detta börjar bli riktigt jobbigt.
Varför begränsa sig till just en musikstil eller just en artist. Då missar man ju så himla mycket.
Nej jag tycker blandat. Blanda med artister som avicii eller Miley också, de gör också förbannat bra musik!
 
 
___________________________________________________________________________________
 
 
 
 
Japp, det va rmin hiss/diss hoppas att ni gillade den!!
Förresten ska jag också uppdatera bloggdesignen, håll utkik!
 
 
Ha det gött!! ^^
 



1 kommentar:

Anonym sa...

wedge converse är grymmt snygga